Sikeres Nők Clubja

“A jövő azok kezében van, akik mernek hinni álmaik szépségében.” Eleanor Roosevelt

Hírlevélfeliratkozás

Friss hírek a NŐK világából!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Csatlakozz a SikeresNőkhöz a Facebookon is!

stat

Friss topikok

  • Csak pozitívan!: Ha sikeres szeretnél lenni, pozitív gondolatokat, pozitív hozzáállást és motivációt, látogass el N... (2011.04.03. 22:04) Légy pozitív
  • PapsztKriszta: @monikam: Igen, ajánlom, mert ezek a TBSZ konstrukciók nem csak "mezei" lekötések, hanem befekteté... (2010.08.12. 10:58) Tartósíts!!

Linkblog

BUÉK!!!!!

2010.01.03. 12:28 :: PapsztKriszta

 

 

 

Az új év elkezdődött! Vége egy évtizednek, el sem hiszem!

 

 

 

 

 

Szokás újévkor fogadalmakat tenni. Vajon betartjuk őket? Remélem, ha eddig nem is sikerült, most kitartóak leszünk. Igen, így többes számban. Nekem is van fogadalmam, amelyet magamnak tettem. Több is. Pontosabban 2. Nem árulom el teljesen,bár azt olvastam épp a minap egy életmódmagazinban, hogy a terveinket osszuk meg barátainkkal, rokonainkkal.... Mégis úgy döntöttem, hogy most én nem követem eme tanácsot, illetve csak részben. :-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokclubja.blog.hu/api/trackback/id/tr1001641561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása