Sikeres Nők Clubja

“A jövő azok kezében van, akik mernek hinni álmaik szépségében.” Eleanor Roosevelt

Hírlevélfeliratkozás

Friss hírek a NŐK világából!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csatlakozz a SikeresNőkhöz a Facebookon is!

stat

Friss topikok

  • Csak pozitívan!: Ha sikeres szeretnél lenni, pozitív gondolatokat, pozitív hozzáállást és motivációt, látogass el N... (2011.04.03. 22:04) Légy pozitív
  • PapsztKriszta: @monikam: Igen, ajánlom, mert ezek a TBSZ konstrukciók nem csak "mezei" lekötések, hanem befekteté... (2010.08.12. 10:58) Tartósíts!!

Linkblog

Kinek vagyok a legfontosabb?

2010.04.22. 06:18 :: PapsztKriszta

Kinek vagyok a legfontosabb?

 

Néhány elgondolkodtató sor mára:

Nem lehetek olyan fontos mások számára, mint önmagamnak!

 "Az igény valóságot szül. A dolgok megvalósulásának az a kezdete, ha makacsul rájuk gondolunk." 

Ami fontos nekünk, azt folyamatosan  ébren kell tartanunk magunkban - napról napra - egy pillanatra sem szabad elengedni, megfeledkezni róla. Egy napon valóság lesz.

 "A hosszú és jó életet nem évekkel, hanem élményekkel és megismeréssel mérik."

Mennyire aktuális lehet számunkra valami, ami tíz éve történt, és milyen közömbös egy tegnapi esemény. Milyen hosszú és unalmas lehet átélni eseménytelen nyári hónapokat. A napok végtelenül lassan vánszorognak. De visszatekintve egy röpke pillanatnak tűnik a nyár. Nem történt semmi, amit emlékezetünk megőrizhetett volna. Ám milyen gyorsan rohan el ugyanez az idő, ha eseményekkel zsúfolt. De visszapillantva rá végtelen hosszúságúnak érezzük, annyi minden történt. Így vagyunk az életünkkel is. Ezért kell bátran és kíváncsian élni. Nem szabad féltenünk magunkat az eseményektől, a megismerés kockázataitól. Mernünk kell élni és cselekedni a szívünk szerint: tartalmas és jó életünk lesz, bármeddig tartson is. A gyáva élet mindig rövid.

Kung-Fu-ce írja:

"Mikor húszéves voltam - sokat tanultam:

Mikor harmincéves voltam - már tudtam, mit akarok.

Mikor negyvenéves voltam - már szilárdan álltam.

Mikor ötvenéves voltam - már tudtam hallgatni.

S mikor hatvanéves lettem - már követhettem a szívemet,

s a törvényt nem léptem át."

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet tanulás élmények megismerés önmagunk

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokclubja.blog.hu/api/trackback/id/tr531936551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása