Sikeres Nők Clubja

“A jövő azok kezében van, akik mernek hinni álmaik szépségében.” Eleanor Roosevelt

Hírlevélfeliratkozás

Friss hírek a NŐK világából!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csatlakozz a SikeresNőkhöz a Facebookon is!

stat

Friss topikok

  • Csak pozitívan!: Ha sikeres szeretnél lenni, pozitív gondolatokat, pozitív hozzáállást és motivációt, látogass el N... (2011.04.03. 22:04) Légy pozitív
  • PapsztKriszta: @monikam: Igen, ajánlom, mert ezek a TBSZ konstrukciók nem csak "mezei" lekötések, hanem befekteté... (2010.08.12. 10:58) Tartósíts!!

Linkblog

Advent első vasárnapja

2009.12.01. 23:30 :: moneyangel

 

Advent első vasárnapja

 

Az elmúlt vasárnap volt advent első vasárnapja. Ezért  már szombaton reggel szépen sorra vettem a teendőket, hogy elkészüljek mindennel, ami a karácsonyt megelőző hetek feladatai közé tartozik.
Hát ugye bár, akkor mindjárt felkerült listára az Adventi koszorú készítése, és a kert, a ház szolid dekorálása.

Szóval én imádom az ilyen "feladatokat", így ezer örömmel vetettem bele magam a Szombatba.

Kocsiba ültem és elmentem a skandináv lakberendezési üzletbe (mivel ez itt nem a reklám
 helye, ezért nem írom a nevét :-) ), hogy beszerezzek néhány új gyertyatartót, gyertyát, s kellemes ötletet.  
Aztán a városba visszatérve, a nagy kihalt emlősről elnevezett shopping-centerbe vettem az irányt. Egész pontosan a kreatív ötletek kivitelezését segítő üzletben töltöttem  néhány értékes félórát,  beszereztem szalagokat, sprayket,  kiegészítőket. Mindezek boldog tulajdonosaként a virágosokhoz vezetett utam, hogy beszerezzek egy szép, formás alapot az asztali koszorúmhoz.

Ezek után úsztam a boldogságtól és szinte repkedtem a tettvágytól- az étkezőasztalon helyet csináltam magamnak, kiraktam a szerzeményeimet és hozzáláttam a műalkotáshoz!!!!!

Először elkészült az étkező asztalra szánt csoda! Fogtam  a nagyon jó minőségű fenyő alapot és nagy műgonddal megterveztem, hogy milyen is legyen a "mű". Elhelyezgettem a 3 egyforma nagyságú és az 1 nagyobb piros gömbgyertyát, a fa csillagokat, piros bogyókat, fagyöngyöket, fahéjjakat. Kipróbáltam  a szalag elhelyezését is és végül hozzáláttam a ragasztópisztollyal a rögzítéshez.

Ez lett a végeredmény:
 

1 komment

Címkék: siker ünnep advent készülődés

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresnokclubja.blog.hu/api/trackback/id/tr51567744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mailány92 2009.12.02. 08:57:19

Kedves Moneyangel!

Nagyon szép zenét választottál és az általad írt témák valóban a nőkre jellemzőek. A mai világban nekünk tiniknek is kell ezekkel a kérdésekkel foglalkoznunk. Engem elsősorban az anyagi siker érdekel. Még most fogok tovább tanulni,pályaválasztás előtt állok. A pályaválasztásnál is az anyagiakat tartom fontosnak. Ha írnál erről is, nagyon örülnék és megköszönném.

Szép napot Mindenkinek!!
süti beállítások módosítása